Med de bedste samarbejdspartnere kan vi levere de bedste løsninger

For at kunne levere det skarpeste produkt - og bruge vores tid bedst muligt - har vi i Webbler en række forskellige partnere.
Det er både partnere, der hjælper os med at levere vores ydelser, samt systempartnere, der sikrer, at vi altid holder os opdateret og velinformeret omkring de systemer, som vi og vores kunder arbejder i, og er med til at tilsikre det bedste produkt.

Vores Partnerskaber

  • Meta Business Partner-badget bliver tildelt virksomheder, der lever op til de højeste standarder for resultater og service. Hvis du har et badge, fortæller det alle, at du er blandt de bedste til det, du gør.

  • I Webbler er vi certificerede specialister og derved også Google Partner. Det giver os adgang til Googles partnerprogram, som kan give vores kunder fordele og holde os opdateret på de ting, der kommer i Googles produkter (fx Google Ads og Google Analytics).

  • Webbler er certificeret Klaviyo Partner. Det betyder, at vi har et tæt samarbejde med Klaviyo, og at de har bekræftet vores ekspertise og faglighed. Vores markedførdingskonsulenter står klar til at hjælpe dig med din email marketing allerede i dag!

  • Webbler er blevet Shopify Partner, fordi vi mener, at Shopify er den bedste løsning til webshops. Shopify driver flere milioner af webshops verden over, og kategoriseres som en alt-i-en handelsplatform til at starte, drive og udvikle en virksomhed.

  • Sleeknote er et danskudviklet leadindsam-lingsværktøj, som gør det legende let at indsamle leads og forbedre dine brugeres adfærd på dit website eller din webshop. Og med en række integrationsmuligheder til alverdens email-systemer er det nemt at føre dine nye leads over til brug i din email marketing. I Webbler bruger vi aktivt Sleeknote på en række af vores kunder, som vi hjælpe med leadindsamling; både webshops og B2B-virksomheder.

  • Da de begyndte med at styre Product Listing Ads, gik det hurtigt op for dem at optimering af data feeds er basis for al success. DataFeedWatch fandt også ret hurtigt ud af, at der ikke fandtes en løsning for medium størrelses annoncører, som var til at betale. Så de byggede det de mest af alt selv havde brug for: En app der giver os mulighed for at re-mappe feeds, tilføje kategorier og labels og gøre alt det vores kunder har brug for.

  • DanDomain er en del af Zitcon, som bl.a. også ejer Surftown, SmartWeb og Wannafind. De arbejder med webshops i de såkaldte hosted shops, som har en række integrationer og apps tilknyttet med fokus på online marketing. Mange af vores kunder har deres website placeret i DanDomain, og ved at være DanDomain-partner sikrer vi os en solid adgang til ny information. Det giver os mulighed for at levere det bedste produkt til vores kunder, der har sin shop liggende hos DanDomain.

  • Hos Leadinfo sigter de mod at gøre arbejdslivet lettere for virksomhedsejere inden for B2B-salg og B2B-markedsføring, så de kan fokusere mere på det, der virkelig betyder noget – nemlig at opbygge relationer mellem dem og deres leads.

  • Med en webshop-platform baseret på SmartWebs (og ejet af Zitcom) er også Wannafind vores samarbejdspartner, så vi altid kan holde os opdateret omkring nyheder i systemet. Det giver os mulighed for at hjælpe vores kunder, der har deres webshop baseret i Wannafind, på bedst mulig vis og med den mest opdaterede viden og indsigt i systemet.

  • Også SmartWeb er tilknyttet og ejet af Zitcom-koncernen, der også ejer DanDomain. Som marketingpartner hos SmartWeb er Webbler et af de få bureauer, som SmartWeb henviser deres brugere til ved efterspørgsel efter hjælp til at vækste sin webshop gennem online marketing. Ydermere giver partnerskabet os mulighed for at få indsigt i udviklingen af SmartWeb, hvorfor vi kan være på forkant og levere den bedste ydelse til de kunder, vi har, som har deres webshop i SmartWeb.

  • Med solide integrations- og automatiserings-muligheder til især hosted shops – fx DanDomain og SmartWeb – er Heyloyalty en troværdig partner, når vi arbejder med email marketing for vores webshop-kunder. Systemet har base i Aarhus, og på de hyppige partnermøder, vi afholder med HL, holder vi os altid opdateret og får prøveadgang til nye funktioner. Ydermere bliver vores nye medarbejdere udførligt lært op i systemet, så de kan hjælpe vores kunder fra dag ét.

  • TEXTA er et inbound-bureau med speciale i content marketing fra Århus. Vi samarbejder med TEXTA ift. til indholdsproduktion, herunder navnlig tekstforfatning til vores hjemmeside- og webshopkunder, men også annoncetekster og meta-data. Med mere end 40 content specialister tilknyttet fra både Danmark, Sverige og Norge betyder det, at vi kan tilbyde vores kunder værdiskabende indhold på flere sprog og platforme til en konkurrencedygtig pris, ligesom vi har mulighed for at skalere både op og ned efter den enkelte kundes behov. Deres indsigt i digitale discipliner som SEO er desuden en garanti for, at indholdet overholder alle de gængse spilleregler og anbefalinger fra Google mv. Vi er superglade for vores tætte samarbejde med TEXTA, der leverer det indhold, som sikrer synergierne mellem de øvrige indsatser og platforme.

  • I en tid, hvor tracking og dataindsamling bliver mere udfordrende, valgte vi sidste år at samarbejde med Reaktion for at sikre, at vores kunder altid har adgang til de bedste værktøjer for at spore deres KPI'er præcist.
    Med Reaktions server-side tracking kan du nemt overvåge dine marketingkampagner på tværs af forskellige kanaler. Deres platform tilbyder dybdegående analyser af marketingattribuering, kunderejser og CLV, hvilket muliggør en mere effektiv brug af annoncebudgetter og forbedring af ROI.