Hvad vi tilbyder

Fra plan til performance

E-mail marketing er den mest effektive kanal til at øge kundernes livstidsværdi og maksimere afkastet på eksisterende og potentielle kunder. Det giver en direkte adgang til kundernes indbakke. hvor personaliserede tilbud og automatiserede flows kan styrke loyalitet og skabe gensalg.

Ved at engagere kunder gennem segmenterede kampagner styrkes både bundlinjen og dit brands position i markedet.

Se cases

Webshop integration og tracking

Ved at integrere dit e-mail system med din webshop skaber vi en 360-graders tilgang til dine kunders adfærd. Dette sikrer, at vi kan målrette relevante produkter, tilbud og budskaber, som driver direkte salg.

Automatiserede e-mail flows

Gennem strategisk opsatte automatiserede flows sikrer vi, at dine kunder modtager de rette beskeder på de rigtige tidspunkter. Velkomstserier, forladt kurv-mails, win-back-kampagner og loyalitets-mails skaber et konstant flow af konverteringer og styrker kundeloyaliteten.

Segmentering og personalisering

Ved at segmentere din e-mail-liste baseret på adfærd, købshistorik og engagement kan vi levere relevant indhold til dine nyhedsbrevstilmeldte. Dynamiske anbefalinger og personaliserede tilbud sikrer højere åbnings- og konverteringsrater.

Leadgenerering og listevækst

En stærk e-mail-liste starter med effektiv leadgenerering. Vi opsætter strategiske tilmeldingsformularer, pop-ups og incitamenter for at tiltrække nye subscribers og maksimere værdien af din eksisterende trafik.

Kampagneplan og content strategi

For at sikre et konstant engagement udvikler vi en skræddersyet kampagneplan, der kombinerer salg, storytelling og branding. Vi tester løbende forskellige formater og budskaber for at optimere åbnings- og klikrater.

Retention og kundeloyalitet

E-mail marketing handler ikke kun om at sælge – det handler også om at fastholde kunderne og skabe en høj livstidsværdi. Vi udvikler strategier, der opbygger langvarige kunderelationer gennem værdiskabende indhold, loyalitetsprogrammer og eksklusive tilbud.

Performance og dataanalyse

Vi analyserer åbningsrater, klikrater og konverteringer for at identificere, hvilke kampagner og flows der skaber mest værdi. Gennem løbende tests af forskellige emner, designs, CTA’er og udsendelsestidspunkter sikrer vi, at dine e-mails altid leverer det bedst mulige resultater. Den datadrevne tilgang til optimering gør, at din e-mail marketing bliver en af de mest profitable marketingkanaler.

Automatiser din vækst og fasthold dine kunder

Email marketing er en af de mest effektive måder at skabe mersalg og fastholde kunder på, men kun hvis det gøres rigtigt. Vi hjælper dig med alt fra opsætning af flows og segmentering til kreativt indhold og performanceoptimering, så dine emails understøtter din samlede e-commerce strategi og skaber resultater på tværs af kanaler.

Kontakt os