Blogindlæg

Læs vores seneste blogindlæg

Linkbuilding-teknikker i 2018

Linkbuilding-teknikker anno 2018: Digital brobygning, der virker   At stryge til tops på Google er for de færreste hjemmesider noget, der sker af sig selv. I stedet kræver det hårdt strategisk arbejde at gøre sig relevant i Googles øjne. Og det kan du...

læs mere

Google Search Console for begyndere

Google Search Console for begyndere – få styr på din søgetrafik   SEM, SEO, SEA, CPC, PPC, Google Ads – ja vi kunne blive ved. En lang række forkortelser, der dækker over populære betegnelser inden for online marketing eller rettere sagt søgemaskine-marketing og...

læs mere

Guide til en GOD søgeordsanalyse

Få søgeordsanalysen helt ind under huden – fra A til Z   Søgeordsanalyse eller keywordanalyse. To betegnelser for den samme disciplin, som du uden tvivl er stødt på eller har praktisk erfaring med, hvis du beskæftiger dig med Search Engine Marketing (SEM). Men hvad...

læs mere

Skal jeg vælge Adwords eller SEO?

Lighederne mellem Adwords og SEO er mange. Og derfor kan valget mellem de to være svært, hvis du føler, at du kun har tid og råd til én af dem. Begge er annoncering i søgemaskinerne, hvor du bliver synlig, når brugeren søger efter bestemte ord. Dette...

læs mere

Øg dit salg med content marketing

Content marketing. Et buzzword, der uden sammenligning er hedt i marketingkredse. Og gør du brug af det effektivt, vil dine kunder elsker dig - og de vil strømme ind.   Trods ordet lyder både moderne og højpandet, behøver det ikke være omfattende og tidskrævende. Slet...

læs mere

Webblers nyhedsbrev holder mig opdateret med ny viden om online marketing.

Dennis Wormark

CEO & Partner, TEXTA ApS