RAW58

Online marketing bærer RAW58s vækst

Boligwebshoppen RAW58 var en af de kunder, vi tog ind i starten af det nye år, 2018. Og allerede få måneder inde i samarbejdet har resultaterne vist sig: Omsætningen er steget, afkastet forøget og søgeordspositionerne gået én vej: Opad. 

Struktur banede vejen for online marketing-succes

Det første vi gjorde på webshoppen var at sikre os, at al sporing var korrekt opsat; Google Analytics, Facebook Pixel, Adwords-/Analytics-integration. Dertil tog vi og greb fat i de onpage-udfordringer, der var på webshoppen: Vi skrev tekst, fik struktur på de interne links og rådgav til at optimere hjemmesiden. Sideløbende arbejdede vi med linkbuilding fra relevante og stærke hjemmesider. På Google Adwords opsatte vi en dynamisk søgeannonce for at finde relevante søgeord, som vi senere udarbejdede specifikke kampagner til. Og samtidig satte vi Google Shopping op i en struktur fordelt på enheder. Efter et måneds tid overtog vi også Facebook-annonceringen, hvor vi opsatte et retargeting-flow, samt splittestede en række annonceformater og -indhold. Det resulterede i en kampagne, som i dag har et afkast på 7,8; én krone betalt, 7,8 kroner i omsætning.

RAW58 sælger tøjstativer i vandrør, lammeskind og andre ting til din bolig med stor succes. Med hovedbase i Aarhus og flere år på bagen adskiller den sig i dag med deres gode kvalitet.

8,9

 Gns. afkast fra Facebook og Adwords

40%

 Organisk vækst

129%

 Samlet vækst i omsætning

Samarbejdet med Webbler har været præget af god dialog, gennemsigtighed og gode resultater. Det er rart at kunne sende en mail efter kl. 21 og få svar efter få minutter. Frederik Abrahamsen

Indehaver, RAW58