Mini Art Copenhagen

Mini Art Cph får mere end 28 gange sine annoncekroner igen 

Siden vi indledte samarbejdet med Mini Art Copenhagen fra 1. april om Google Adwords og Facebook Annoncering, er der blevet skabt markante ændringer i deres webshops indtjening.

Adwords og Facebook-annoncering

Mini Art Copenhagen havde et ønske om at intensivere deres online markedsføring og vækste deres virksomhed. Derfor søgte de mod de betalte annonceringskanaler, hvor de havde brug for nogle der havde den nødvendige ekspertise og viden til at det skulle blive en succes. For den administrative del af webshoppen og virksomheden, gav dem allerede meget at se til og administrere, og de ville ikke gå kompromis med deres service.

Forinden de markedsføringskanalerne skulle åbnes op for, måtte vi opsætte den korrekte sporing, for at kunne have data til at eksekvere og agere ud fra. Derefter vendte blikket mod sammenstrikningen af den samlede markedsføringsplan, med fokus på sammenspillet mellem kanalerne, der skulle være med til at forhøjne annonceringsafkastet og give mere mærkbare resultater.

Mini Art Copenhagen er et kreativt og inspirerende sted til at købe interiør til børneværelset. Med nordisk stil og kvaliteten i højsædet, befinder de sig i toppen af interiør til børneværelset. Deres webshop er en SmartWeb-shop.

20,57

↑ For hver krone brugt på Adwords

28,13

 For hver krone brugt på annoncering

88,79

 For hver krone brugt på Facebook

Vi har haft stor glæde af samarbejdet med Webbler. De har skabt fremragende resultater med annonceafkast, som vi slet ikke havde forestillet os. Samtidig har der været god dialog og gennemsigtighed gennem hele processen. Vi ser frem til flere gode resultater med Webbler. Xenia og Arman

Ejere, Mini Art Copenhagen