DesignGaragen

DesignGaragen får penge 22,3 gange igen

Vi har siden oktober 2017 samarbejdet med DesignGaragen på AdWords, Shopping og Facebook fronten. Ved at lave en dynamisk konstellation fyldt med synergier, får DesignGaragen nu pengene 22,3 gange igen – når de bruger én krone på online markedsføring.

Google Shopping, Adwords og Facebook i et stærkt samspil. 

DesignGaragen kom med et ønske om at styrke deres position i et allerede stærkt presset marked.
Med udgangspunkt i deres datasæt blev der udarbejdet en plan, der skulle skabe synergier mellem markedsføringskanalerne for at få mest mulig ud af hver enkelt annoncekrone. Med en segmenteret Google Shopping konstellation fik vi skabt en stor berøringsflade med brugere langt i købsprocessen. Disse blev suppleret med regulære tekst kampagner og RLSA budgivning, hvorefter der blev fulgt op på Facebook med en DPA.

Effekten var tydelig. Dels blev det både billigere at annoncere grundet det forbedrede kvalitetsresultat, og ydermere blev den samlede konverteringsmængde hævet betragtelig. Resultatet heraf blev således.

DesignGaragen er en webshop der sælger møbler og interiør fra kendte såvel som nye designere. Med nye og større lagerlokaler gør de kraftigt indtog i et konkurrence præget marked.

93%

 Flere konverteringer fra Adwords

164%

 Vækst i omsætning fra Adwords

137%

 Vækst i samlet omsætning

Vores samarbejde med Webbler har været – og er en rigtig positiv oplevelse. Resultaterne har været lige efter bogen, men vigtigst af alt er deres svartid kort, og man kan næsten uanset tidspunkt altid forvente svar samme dag. Der skal lyde stor tak til Webbler teamet herfra. Silas Holst

Ejer, DesignGaragen ApS