RAW58

Boligwebshoppen RAW58 var en af de kunder, vi tog ind i starten af det nye år, 2018.
Og allerede få måneder inde i samarbejdet har resultaterne vist sig: Omsætningen er steget,
afkastet forøget og søgeordspositionerne gået én vej: Opad.

Struktur banede vejen for online marketing-succes

Det første vi gjorde på webshoppen var at sikre os, at al sporing var korrekt opsat; Google Analytics, Facebook Pixel, Ads-/Analytics-integration.

Dertil tog vi og greb fat i de onpage-udfordringer, der var på webshoppen: Vi skrev tekst, fik struktur på de interne links og rådgav til at optimere hjemmesiden. Sideløbende arbejdede vi med linkbuilding fra relevante og stærke hjemmesider.

På Google Ads opsatte vi en dynamisk søgeannonce for at finde relevante søgeord, som vi senere udarbejdede specifikke kampagner til. Og samtidig satte vi Google Shopping op i en struktur fordelt på enheder.

Efter et måneds tid overtog vi også Facebook-annonceringen, hvor vi opsatte et retargeting-flow, samt splittestede en række annonceformater og -indhold. Det resulterede i en kampagne, som i dag har et afkast på 7,8; én krone betalt, 7,8 kroner i omsætning.

ruslan-bardash-4kTbAMRAHtQ-unsplash (1)
citations75

“Samarbejdet med Webbler har været præget af god dialog, gennemsigtighed og gode resultater. Det er rart at kunne sende en mail efter kl. 21 og få svar efter få minutter.”

Frederik Abrahamsen, RAW58

%

Gns. afkast fra Facebook & Ads

%

Organisk vækst

%

Samlet vækst i omsætningen