Mini Art Copenhagen

Siden vi indledte samarbejdet med Mini Art Copenhagen i 1. april i 2018 om Google Ads og Facebook annoncering,
er der blevet skabt markante ændringer i deres webshops indtjening.

Google Ads og Facebook annoncering

Mini Art Copenhagen havde et ønske om at intensivere deres online markedsføring og vækste deres virksomhed. Derfor søgte de mod de betalte annonceringskanaler, hvor de havde brug for nogle der havde den nødvendige ekspertise og viden til at det skulle blive en succes. For den administrative del af webshoppen og virksomheden, gav dem allerede meget at se til og administrere, og de ville ikke gå kompromis med deres service.

Forinden de markedsføringskanalerne skulle åbnes op for, måtte vi opsætte den korrekte sporing, for at kunne have data til at eksekvere og agere ud fra. Derefter vendte blikket mod sammenstrikningen af den samlede markedsføringsplan, med fokus på sammenspillet mellem kanalerne, der skulle være med til at forhøjne annonceringsafkastet og give mere mærkbare resultater.

I 2019 udvidede man samarbejdet, som inkluderede en All-inclusive løsning med både Google Ads, Facebook annoncering og søgemaskineoptimering, der havde en effektiv effekt af synergierne mellem disse markedsføringstiltag.

ruslan-bardash-4kTbAMRAHtQ-unsplash (1)
citations75

“Vi har haft stor glæde af samarbejdet med Webbler. De har skabt fremragende resultater med annonceafkast, som vi slet ikke havde forestillet os. Samtidig har der været god dialog og gennemsigtighed gennem hele processen. Vi ser frem til flere gode resultater med Webbler.”

Xenia & Arman, Mini Art Copenhagen

%

Øget omsætning ifht. sidste år

Igen for hver krone brugt på Google Ads

Igen for hver krone brugt på Facebook