Hoejgaard Brugskunst

Det seneste måneder har der været fart på Hoejgaard Brugskunst.
Vi har i samarbejde med teamet bag taget kvantespring mod omsætningsmålet i en sådan hast,
at vi blot få måneder efter påbegyndt samarbejde har vækstet shoppens totale omsætning med hele 43%

Google Ads & Email Marketing hånd i hånd

Hvad gør man, når sløje tendenser i salget skal vendes til en bæredygtigt vækst? Det var med det udgangspunkt, at teamet bag Hoejgaard Brugskunst tog fat i os. De oplevede, at konkurrenterne overhalede dem indenom, og de så deres markedsandele smuldre. Det var en udvikling, der skulle vendes, og det kunne ikke gå for langsomt.

Første spadestik i den langsigtede plan var at stoppe den umiddelbare blødning med henblik på at kunne opretholde kapaciteten til at investere. Vi strikkede derfor en kost-effektiv PPC-strategi sammen, der skabte et regulært profitcenter. PPC-strategien lagde derfor fundamentet for den videre plan, der med fokus på et bæredygtigt salg skulle have rod i email markedsføring og de organiske positioner.

Med profitcenteret i ryggen påbegyndte vi derfor arbejdet på inbound-maskinen.

ruslan-bardash-4kTbAMRAHtQ-unsplash (1)
citations75

“Vi hos hoejgaardbrugskunst.dk, er meget, meget tilfredse med det faglige niveau, og den høje service som vi har oplevet hos Webbler. Vi kan derfor varmt anbefale dette digital bureau til andre webshops som ønsker kompetent rådgivning indenfor SEO, SEM, Adwords, Google Shopping og Facebook.”

Jan Vetlov, Hoejgaardbrugskunst.dk

I salg fra Email Marketing

I omsætning fra Google Ads

%

Vækst i samlet omsætning