Gavstrikken.dk

Gavstrikken kontaktede os i 2019 for at få hjælp til at komme i gang med deres digitale markedsføring, hertil en Facebook DPA og Google Ads + Shopping af den grund, at de ikke selv havde indsigt eller erfaring indenfor dette område.

Gavstrikken får 47 flere transaktioner i måneden

Det allerførste vi gjorde var at sikre, at al sporing var korrekt opsat. Dernæst tog vi et kig på deres Google Merchant center samt produktkataloget på Facebook.

Her viste det sig, at der var mange afviste produkter pga. manglende produktinformation (navn på brand, GTIN osv.).

De manglende data blev efterfølgende tilføjet og alle produkter godkendt.

Gik fra at være en hobbyvirksomhed til en profitabel virksomhed
Det viste sig, at en engangs opsætning blev til en uundværlig investering for Gavstrikken, da de oplevede eksplosivt vækst – fra 16 til 63 transaktioner om måneden.

Derudover får de også deres annoncekroner 12,40 gange igen. Disse mærkbare resultater var med til, at efter et par måneder ville de fortsat være kunde hos os.

Google Ads og Facebook annoncering viste sig at være en effektiv måde at skabe hurtige resultater, da de herigennem havde muligheden for at ramme deres leads dér, hvor brugerne allerede befinder sig samt købeklar er. Vi blev derfor enige om en All-Inclusive løsning.

Med en All-inclusive løsning satser man både på de hurtige, og lidt mere langsigtede resultater, da SEO også er inkluderet.

SEO var og er rigtig godt supplement til Gavstrikkens annoncerings kanaler: Google Ads og Facebook.

ruslan-bardash-4kTbAMRAHtQ-unsplash (1)

%

Øget omsætning ifht. sidste periode

Igen for hver krone brugt på Facebook

Igen for hver krone brugt på Google Ads