Gadgethuset.dk

I samarbejde med Gadget huset har vi siden 2018 udført et godt stykke arbejde med fokus på at skabe mere synlighed online. Med en All-inclusive løsning (Google Ads, Facebook og SEO) har vi siden samarbejdet opnået en øget synligheden online, som har givet flere kunder samt en øget omsætning.

Google Ads + Shopping, Facebook samt SEO i et stærkt samspil

I samarbejde med Gadgethuset har vi siden start haft fokus på at skabe resultater samtidig med, at der var en rød tråd mellem synergierne af All-inclusive. 

For at sikre, at deres besøgende blev konverteret til kunder, har vi haft et øget fokus på vores retargeting indsatser.

Vi har fx arbejdet effektivt med Facebook kampagner, hvor vi har split-testet forskellige annoncer med henblik på at indsamle indsigter, der løbende har forbedret kampagnerne samt fremadrettet.

Gennem dynamisk product ads (DPA) er konverteringsraten og CTR’eren (click-through rate) øget, og derigennem har vi sikret en tocifret ROAS, så de nu får 17,08 pengene igen, når de bruger en krone på Facebook annoncering.

Samtidig har de oplevet en øget trafik gennem Google Ads+Shopping med 30 % flere besøgende samt en 77 % vækst i omsætning sammenlignet med samme periode sidste år. 

Vi har derudover på seo-fronten blandt andet haft fokus på udvalgte søgeord, som hele tiden får markante bedre placeringer – fx på et konkurrenceprægede ord som “Gadget til mænd”. 

Alt i alt har en All-inclusive løsning gjort, at de er blevet mere synlige og på nuværende tidspunkt ligger et fornuftig stykke over sidste år hhv. både organisk og betalt.

ruslan-bardash-4kTbAMRAHtQ-unsplash (1)

%

Vækst i organisk omsætning

Igen for hver krone brugt på Facebook

Igen for hver krone brugt på Google Ads