Eau de parfum

De sidste par måneder i 2019 har der været fart over feltet for Eau de Parfum, hvor de blandt andet har fået en øget omsætning på 30 % gennem Facebook annoncering, Google Ads og Søgemaskineoptimering.

30 % vækst i total omsætning i forhold til sidste periode

I starten var Eau De parfum i gang med opsætning af en ny webshop, der var med til at forværre deres konverteringsrate betydeligt, og en masse andre ting, som havde en negativ effekt i forhold til deres SEO.

Dertil havde de heller ikke nogen form for remarketing udover en enkelt kampagne på Google, som kostede dem dyrt. 

Første spadestik var at finde en løsning, som indeholdte en samlet markedsføringspakke, som skulle skabe resultater for Eau de Parfum.

I starten var der nogle vigtige punkter, der skulle kigges på eftersom aftalen var en All-inclusive løsning, som indebar både Google Ads + Shopping, Facebook og SEO. 

I samarbejde med Eau de Parfum hjalp vi dem med opsætning af Facebook Business Manager, fik styr på deres produktfeed og deres sporingskode, som ikke var blevet flyttet med over i den nye shop.

Samtidigt var der også noget oprydningsarbejde i forhold til seo-fronten, således de fejl der var, så småt blev udbedret. Der kom så småt styr på sagerne. 

Men på trods af lidt opstarts vanskeligheder har Eau De Parfume oplevet en betydelig vækst siden samarbejdet påbegyndt.

ruslan-bardash-4kTbAMRAHtQ-unsplash (1)

%

Vækst i omsætning ifht. sidste periode

%

Øget omsætning i Google Ads ifht. sidste år

%

Gange igen for hver krone brugt på Facebook